جلسه سازمان لیگ بسکتبال با حضور 4 تیم برتر

خرید بک لینک
بانک ورزش - جلسه سازمان لیگ بسکتبال با حضور 4 تیم برتر و برای هماهنگی بیشتر روز شنبه برگزار می شود. به گزارش بانک ورزش، با پایان مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال تیم های پتروشیمی و نفت آبادان باید در فینال با یکدیگر روبرو شوند و رده بندی را هم دانشگاه آزاد و شهرداری اراک برگزار می کنند. براساس اعلام فدراسیون قرار است جلسه هماهنگی با حضور سرستان و سرمربیان 4 تیم برتر پیش از رقابت ها برگزار شود. این جلسه روز شنبه ساعت 12 در محل فدراسیون بسکتبال برگزار خواهد شد. اخبار فارسی نیوز...

ما را در سایت اخبار فارسی نیوز دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: محمد رسول دشتی بازدید: 3 تاريخ: جمعه 29 ارديبهشت 1396 ساعت: 15:18

صفحه بندی