بانک ورزش - باشگاه تراکتورسازی تبریز به دلیل بدهی که به بازیکنان خارجی داشت توسط فیفا از نقل و انتقالات محروم شد. به گزارش بانک ورزش، هواداران تراکتورسازی بعد از ناکامی تیم محبوبشان در لیگ برتر به فینال جام حذفی امید زیادی داشتند اما در نهایت شاگردان قلعه نویی با فرصت سوزی زیاد این جام را هم به نفت تهران واگذار کردند. سرخپوشان تبریز حالا باید هرچه زودتر با بازیکنان فعلی خود تمدید کنند تا در لیگ هفدهم با مشکلات زیاد مواجه نشوند. روز گذشته اما کرار جاسم تنها ساعتی بعد از انتشار یک پست در اینستاگرام به تیم صنعت نفت آبادان پیوست و با خشم هواداران تبریزی مواجه شد. کرار در آن پست نوشته بود باشگاه تراکتورسازی حتی حاضر نشده نصف مطالبات او را پرداخت کند و به انتقاد از سردار آجورلو پرداخته بود که به او گفته می تواند شکایت کند! در همین حال برخی از هواداران سرخ تبریز از کمالوند سرمربی سابق گسترش انتقاد دارند که چرا با اطلاع از وضع این تیم دست به خرید بازیکن آنها زده است. محمد نوری اولین بازیکنی بود که تراکتوری ها با او تمدید قرارداد کردند و حالا انتظار می رود این روند ادامه داشته باشد. ... اخبار فارسی نیوز...
ما را در سایت اخبار فارسی نیوز دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: محمد رسول دشتی بازدید: 17 تاريخ: جمعه 29 ارديبهشت 1396 ساعت: 15:18