کمالوند: مربی ای نیستم زیر بار جذب بازیکن توسط مدیر باشگاه بروم

خرید بک لینک
سرمربی جدید تیم نفت آبادان، گفت: شاید مدیرانی باشند که بدون نظر مربی بازیکن جذب کنند اما من از آن دسته مربیان نیستم که زیر بار این موضوع بروم فراز کمالوند در خصوص کلاس های مربی گری که سپری می شود، گفت: مدرس ما جزو مدرسان خوب است که در کشور انگلستان فعالیت کرده و کلاس های پرباری پشت سر گذاشتیم البته زمان کلاس کمی زیاد است و از ۸ صبح تا ۵ بعدازظهر خسته می شویم اما به هر حال کلاس ما پربار است. بچه های ما همگی شاگرد زرنگ هستند چون جزو مربیان خوب به حساب می آیند و شاگرد ضعیف نداریم. وی در مورد لیگ شانزدهم که سپری شد تصریح کرد: از نظر کیفی نسبت به فصول قبل بهتر بود البته از نظر کمیت هم شرایط بهتری داشت و شاهد بودیم که مسابقات به صورت منظم برگزار می شود و باید به آقای تاج و زیرمجموعه او آقایان بهاروند، فتاحی و محمودزاده خسته نباشید بگویم البته فشردگی بازی ها به دلیل تیم ملی و بازی های آسیایی زیاد بود اما از قبل این قضیه به ما اعلام شده بود و با آمادگی کامل به این دوره آمدیم. کمالوند در مورد فرق این کلاس با کلاس های دوره قبل چیست، افزود: کلاس قبلی کلاس بدنسازی بود و این کلاس، کلاس ... اخبار فارسی نیوز...

ما را در سایت اخبار فارسی نیوز دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: محمد رسول دشتی بازدید: 19 تاريخ: جمعه 29 ارديبهشت 1396 ساعت: 15:18

صفحه بندی