بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی:شرمنده هواداران تبریزی شدم

خرید بک لینک
آبادان - ایرنا - بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که ضربه پنالتی این تیم برابر نفت تهران را از دست داد، گفت: با گل نکردن پنالتی تراکتور سازی قهرمانی را از دست داد ولی امیدوارم هواداران من را ببخشند. اخبار فارسی نیوز...

ما را در سایت اخبار فارسی نیوز دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: محمد رسول دشتی بازدید: 0 تاريخ: جمعه 22 ارديبهشت 1396 ساعت: 17:07

صفحه بندی