وزیر ورزش و جوانان از نحوه برگزاری فینال جام حذفی ابراز رضایت کرد.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری میزان، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در پایان فینال مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور برای اهدای کاپ قهرمانی به تیم نفت تهران در زمین حضور یافت و اظهار داشت: در این مدت از سوی مسئولان استان خوزستان، فرمانداری و مسئولان شهر خرمشهر زحمات زیادی کشیده شد تا این بازی به نحو احسن برگزار شود. به نظرم بازی در وضعیت خوبی انجام شد و مراسم اهدای جام و مدال ها هم به نحو احسن برگزار شد.
وی خاطزنشان کرد: ما پیگیر پروژه های نیمه تمام استان خوزستان هستیم و لازم است با توجه به پیشرفت فیزیکی و منابع در اختیارمان و همراهی استانداری این پروژه ها را تمام کنیم. استان خوزستان و به خصوص شهر آبادان سابقه خوبی در ورزش کشور دارد و استعدادهای خوبی در این استان حضور دارند و در آینده باید با ایجاد زیرساختا ها خبرهای خوبی در مورد ورزش آبادان داشته باشیم و قهرمانان زیادی از این استان برای ورزش کشور افتخارآفرینی کنند.
وی در خصوص وضعیت پروژه نیمه تمام ورزشگاه اختصاصی فولاد گفت: در این خصوص باید ... اخبار فارسی نیوز...
ما را در سایت اخبار فارسی نیوز دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: محمد رسول دشتی بازدید: 5 تاريخ: جمعه 22 ارديبهشت 1396 ساعت: 17:07