سرویس ورزشی - بعد از حضور علی دایی در کنار زمین هنگام گرم کردن بازیکنان نفت تهران، بازار گرفتن عکس سلفی با سرمربی نفت تهران داغ شد. به گزارش فانوس ، تراکتورسازی و صنعت نفت آبادان در چارچوب دیداری از فینال جام حذفی فوتبال ایران از ساعت 20:30 در ورزشگاه نفت و گاز خرمشهر به مصاف یکدیگر می روند.
* علی دایی سرمربی نفت تهران که از حضور در کنار زمین محروم بود، قبل از شروع بازی هنگام جمع کردن بازیکنان در کنار زمین حاضر شد و عملکرد شاگردانش را نظاره کرد.
* حضور علی دایی در کنار زمین بازار سلفی گرفتن را داغ کرد و افراد متفرقه به سمت او رفتند.
* اسکوربورد ورزشگاه نفت و گاز خراب بود و در نمایش نتیجه با مشکل مواجه شد.
* امکانات کم ورزشگاه نفت و گاز باعث ناراحتی مسئولان تراکتورسازی شد و آنها به این مسئله اعتراض داشتند.
* آندرانیک تیموریان و هاشم بیگ زاده هنگام خروج از زمین با یکدیگر برخورد گرمی داشتند همچنین محمد دایی مربی نفت تهران با هاشم بیگ زاده به خوش و بش پرداخت.
* علی خسروی، جواد ششگلانی رئیس هیات فوتبال خوزستان و شهرام دبیر در ورزشگاه نفت وگاز حضور دارند.
* سینا عشوری با به س ... اخبار فارسی نیوز...
ما را در سایت اخبار فارسی نیوز دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: محمد رسول دشتی بازدید: 4 تاريخ: جمعه 22 ارديبهشت 1396 ساعت: 17:07