به گزارش ورزش 11، کرار جاسم که در روزهای گذشته به خاطر مشکلاتی که برایش به وجود آمده بود نتوانست ایران را ترک کند، به اردوی تیم تراکتورسازی در آبادان ملحق شد. او به خاطر محرومیت، قادر به همراهی تیم تراکتورسازی در فینال جام حذفی مقابل نفت تهران نیست. هافبک عراقی تیم تراکتورسازی از مسئولان این باشگاه بر سر جریمه ای که برای او در نظر گرفته اند، شاکی است که قرار است در این یکی دو روز این موضوع را حل کرده و سپس راهی عراق شود. گذرنامه کرار جاسم در اختیار باشگاه تراکتورسازی است و مسئولان این باشگاه می گویند تا زمانی که کرار نامه ای مبنی بر نداشتن مطالبه ای از باشگاه تبریزی را امضا نکند، پاسپورتش را به او نخواهند داد. او تمایلی برای ماندن در تراکتورسازی ندارد و می خواهد هرطور شده، مشکلش را حل کرده و از ایران برود. سایت ورزش 11، بصورت کاملا خصوصی فعالیت می کند و هیچگونه وابستگی به ارگان و یا سازمان دولتی ندارد، جهت حمایت از این سایت مردمی، ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. اخبار فارسی نیوز...
ما را در سایت اخبار فارسی نیوز دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: محمد رسول دشتی بازدید: 3 تاريخ: جمعه 22 ارديبهشت 1396 ساعت: 17:07