پایگاه خبری و تحلیلی خوزنامه : سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: در فینال لیگ برتر کار ساده ای برابر پتروشیمی نداریم ولی بی انگیزه نیستیم و تمام تلاش مان را می کنیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم.
حماد سامری در گفت وگو با ایسنا، در خصوص پیروزی تیمش برابر دانشگاه آزاد و صعود به فینال لیگ برتر کشور، اظهار کرد: در پنج بازی با دانشگاه آزاد، رقابت خوب و نزدیک به هم داشتیم و جا دارد به سرمربی تیم حریف بابت این که در طول فصل هفت بار با یکدیگر بازی کردیم و همگی نزدیک به هم و پایاپای بود، تبریک بگویم؛ از رقابت با این تیم واقعا لذت بردیم.
وی ادامه داد: تیم ما از اول فصل هدفگذاری و برنامه اش این بود که دوباره به فینال لیگ برتر برسد، البته کار ساده ای نبود، چراکه رقبای بسیار سختی داشتیم و با چالش های مختلفی هم مواجه بودیم و خدا را شکر به این مهم دست پیدا کردیم.
سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: برای بازی پنجم که روز گذشته (سه شنبه) بود، سعی کردیم کار آنالیزمان را بیشتر و با کیفیت تر کنیم تا بتوانیم در زمان کمی که در اختیار داریم به آن چه می خواهیم برسیم. خدا را شک ... اخبار فارسی نیوز...
ما را در سایت اخبار فارسی نیوز دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: محمد رسول دشتی بازدید: 4 تاريخ: جمعه 29 ارديبهشت 1396 ساعت: 15:18