فراز کمالوند سرمربی صنعت نفت آبادان که خیلی سریع نقل و انتقالات در تیم جدیدش را شروع کرده و در همان ابتدا با مرتضی اسدی قرارداد امضا کرده، در مورد جذب بازیکنان جدید به این تیم و اینکه آیا با نظر شما این اتفاق انجام شده، می گوید: «مگر می شود بدون نظر مربی بازیکنی جذب شود؟ شاید مدیرانی باشند که از این کارها بکنند اما من مربی نیستم که بدون نظر من بازیکن جذب شود.» کمالوند درباره لیگ شانزدهم و کیفیت آن ادامه می دهد: «از نظر کیفی نسبت به فصول قبل بهتر بود. البته از نظر کمیت هم شرایط بهتری داشت و شاهد بودیم مسابقات به صورت منظم برگزار شد و باید به آقای تاج و زیرمجموعه او آقایان بهاروند، فتاحی و محمودزاده خسته نباشید بگویم. البته فشردگی بازی ها به دلیل تیم ملی و بازی های آسیایی زیاد بود اما از قبل این قضیه به ما اعلام شده بود و با آمادگی کامل به این دوره آمدیم.» سرمربی سابق گسترش فولاد تبریز درباره جدایی اش از این باشگاه می گوید: «من سه سال خوب را در این باشگاه داشتم اما به هر حال نیاز به تغییر بود، روزی که به این تیم آمدم در حال سقوط بود و در بالای جدول این تیم را تحویل دادم و بهترین ... اخبار فارسی نیوز...
ما را در سایت اخبار فارسی نیوز دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: محمد رسول دشتی بازدید: 11 تاريخ: جمعه 29 ارديبهشت 1396 ساعت: 15:18