کرار جاسم هافبک عراقی که به صنعت نفت آبادان پیوست، درباره حضورش در این تیم می گوید: «وقتی با مسوولان تراکتورسازی به مشکل خوردم، به صنعت نفت آبادان رفتم. من پیشنهادهای دیگری هم داشتم اما ترجیح دادم کنار فراز کمالوند کار کنم.» کرار درباره ماجرای جریمه 40 هزار دلاری اش توسط تراکتورسازی ادامه می دهد: «من با آجورلو چند بار جلساتی را داشتیم. در این جلسات خودم پیشنهاد تمدید قرارداد را دادم اما به توافق نرسیدیم. آجورلو به من گفت 40 درصد جریمه شده ام اما قبول نکردم. من حرفم این بود که نیمی از طلبم را می گیرم و تمدید می کنم اما ظاهرا پولی نداشت به من بدهد. الان هم به خاطر طلبم مجبورم از تراکتور شکایت کنم.» اخبار فارسی نیوز...
ما را در سایت اخبار فارسی نیوز دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: محمد رسول دشتی بازدید: 5 تاريخ: جمعه 29 ارديبهشت 1396 ساعت: 15:18