سلطانی فر: پیگیر پروژه های نیمه تمام استان خوزستان هستیم/ فینال جام حذفی به خوبی برگزار شد

خرید بک لینک
بانک ورزش - وزیر ورزش و جوانان از نحوه برگزاری فینال مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور ابراز رضایت کرد. به گزارش بانک ورزش، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در پایان فینال مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور برای اهدای کاپ قهرمانی به تیم نفت تهران در زمین حضور یافت و در جمع خبرنگاران گفت: در این مدت از سوی مسئولان استان خوزستان، فرمانداری و مسئولان شهر خرمشهر زحمات زیادی کشیده شد تا این بازی به نحو احسن برگزار شود. به نظرم بازی در وضعیت خوبی انجام شد و مراسم اهدای جام و مدال ها نیز به نحواحسن برگزار می شود. وی در ادامه تصریح کرد: ما پیگیر پروژه های نیمه تمام استان خوزستان هستیم و لازم است با توجه به پیشرفت فیزیکی و منابع در اختیارمان و همراهی استانداری این پروژه ها را تمام کنیم. استان خوزستان و به خصوص شهر آبادان سابقه خوبی در ورزش کشور دارد و استعدادهای خوبی در این استان حضور دارند و در آینده باید با ایجاد زیرساخت ها خبرهای خوبی در مورد ورزش آبادان داشته باشیم و قهرمانان زیادی از این استان برای ورزش کشور افتخارآفرینی کنند. سلطانی فر در خصوص وضعیت پروژه نیمه تمام ... اخبار فارسی نیوز...

ما را در سایت اخبار فارسی نیوز دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: محمد رسول دشتی بازدید: 3 تاريخ: جمعه 22 ارديبهشت 1396 ساعت: 17:07

صفحه بندی