مسعود سلطانی فر : مراسم اهدای جام و مدال ها نیز به نحواحسن برگزار می شود

خرید بک لینک
وزیر ورزش و جوانان از نحوه برگزاری فینال جام حذفی ابراز رضایت کرد. خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام : مسعود سلطانی فر ، وزیر ورزش و جوانان در پایان فینال مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور برای اهدای کاپ قهرمانی به تیم نفت تهران در زمین حضور یافت و در جمع خبرنگاران گفت: در این مدت از سوی مسئولان استان خوزستان، فرمانداری و مسئولان شهر خرمشهر زحمات زیادی کشیده شد تا این بازی به نحو احسن برگزار شود. به نظرم بازی در وضعیت خوبی انجام شد و مراسم اهدای جام و مدال ها نیز به نحواحسن برگزار می شود. مسعود سلطانی فر در ادامه تصریح کرد: ما پیگیر پروژه های نیمه تمام استان خوزستان هستیم و لازم است با توجه به پیشرفت فیزیکی و منابع در اختیارمان و همراهی استانداری این پروژه ها را تمام کنیم. استان خوزستان و به خصوص شهر آبادان سابقه خوبی در ورزش کشور دارد و استعدادهای خوبی در این استان حضور دارند و در آینده باید با ایجاد زیرساختاها خبرهای خوبی در مورد ورزش آبادان داشته باشیم و قهرمانان زیادی از این استان برای ورزش کشور افتخارآفرینی کنند. سلطانی فر در خصوص وضعیت پروژه نیمه ... اخبار فارسی نیوز...

ما را در سایت اخبار فارسی نیوز دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: محمد رسول دشتی بازدید: 1 تاريخ: جمعه 22 ارديبهشت 1396 ساعت: 17:07

صفحه بندی