فینال جام حذفی امشب بین تیم های تراکتورسازی و نفت تهران برگزار می شود، اما پای استقلال خوزستان هم به این بازی کشیده شد! خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :
مراسم رونمایی از جام قهرمانی قهرمانی رقابت های جام حذفی ظهر امروز (پنجشنبه) در محل یادمان شهدای شلمچه برگزار شد.
*پنج دستگاه اتوبوس هواداران تیم تراکتورسازی که دیروز تبریز را به مقصد آبادان ترک کرده بودند، ظهر امروز به شلمچه رسیدند. آنها در این مراسم حضور دارند.
*قرار است پیراهن تیم های تراکتورسازی تبریز و نفت تهران به موزه خرمشهر اهدا شود.
*محمدرضا ساکت به همراه حیدر بهاروند به عنوان نمایندگان سازمان لیگ در مراسم حاضر شدند.
*قرار است یک جام نمادین هم در خرمشهر بماند.
*طالقانی، رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان در خصوص اظهارات سید اکبر پورموسوی که گفته بود باشگاه استقلال خوزستان به یک شرکت نفتی واگذار شده است، گفت: تا کنون هیچ ابلاغیه ای در این خصوص، در اختیار استقلال خوزستان قرار نگرفته است. اخبار فارسی نیوز...
ما را در سایت اخبار فارسی نیوز دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: محمد رسول دشتی بازدید: 2 تاريخ: جمعه 22 ارديبهشت 1396 ساعت: 17:07