پایگاه خبری و تحلیلی خوزنامه : رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی خوزستان از کشته شدن چهار نفر در حادثه برخورد کامیون و پراید خبر داد.
دکتر «شهریار میرخشتی» در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در حادثه برخورد کامیون و پراید که ساعت 6:57 امروز (21 اردیبهشت ماه) در جاده قماس محور آبادان رو به روی روستای آلبوعبادی رخ داد، چهار نفر کشته شدند.
وی یادآور شد: در این حادثه یک نفر نیز زخمی شد. لینک کوتاه ایسنا اخبار فارسی نیوز...
ما را در سایت اخبار فارسی نیوز دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: محمد رسول دشتی بازدید: 6 تاريخ: جمعه 22 ارديبهشت 1396 ساعت: 17:07