فرید اصلانی: آبادانی ها کولاک کردند

خرید بک لینک
فرید اصلانی گاردس راس تیم نفت آبادان، ازشرایط خوب تیمش درقبل از بازی فینال گفت خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام : فرید اصلانی ، در خصوص شرایط حضورتیم پالایش نفت آبادان برای شرکت دربازی فینال لیگ برتر بسکتبال،اظهارکرد: خدارو شکر تیم بسیار خوبی داریم کادر فنی جوان و کاربلدی داریم،از بازی با تیم دانشگاه آزاد درس های خیلی خوبی یاد گرفتیم که مطمئنا به ما در فینال کمک زیادی خواهد کرد فرید اصلانی باتوجه به حساس بودن بازی فینال، گفت:پتروشیمی یک تیم بااحترامی است،که از کادر فنی خوب و بازیکن های خوب و با تجربه ایی بهره می برد،به هر حال بازی فینال حساسیت های خودشو داره و میشه گفت همه انتظاریه بسکتبال قشنگ از سمت هر دو تیم رادارند. اصلانی درباره حضور هواداران دربازی فینال عنوان کرد:دوتیم ازیک استان میباشند، خوزستانی های خونگرم امیدوارم مثل همیشه،هم سالن ماهشهر و هم آبادان رو مملو از تماشاگر کنند، چون این کار باعث گرم شدن بازی میشه،جا داره از تماشاگرهای ابادان هم یه تشکر ویژه کنم در بازی پنجم بادانشگاه که سنگ تمام گذاشتند. فرید اصلانی درپایان گفت:ازکلیه ی مسولین ... اخبار فارسی نیوز...

ما را در سایت اخبار فارسی نیوز دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: محمد رسول دشتی بازدید: 3 تاريخ: جمعه 29 ارديبهشت 1396 ساعت: 15:18

صفحه بندی